thinkig of you

vänner och ovänner. jag är lycklig med mina vänner
men olycklig över att enns ha ovänner. barnsligt det låter
att ha ovänner, man kan ogilla varandra men man kan hälsa
tänk vad ett hej kan göra. en komplimang, ett enda ord kan göra
en människas dag. men nej det är för mycket begärt.

sitter på station med mina vänner. ätit en mockruta med bettan
och spelat kort med massor med folk. idag ska jag och handla
mat till imorgon. imorgon blir en bra dag, med eller utan solsken
men hoppas på det senare alternativet. regna kan de göra på
lördag. imorgon tänds brasan som tänds varie valborg varie år
strandplan. varit där varie gång sen jag var i barnvagn men nej
imorgon ska vi hoppa över det. känns ovärt att befinna sig där

bettan ; det är så kul när man får peka och välja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0