va fan skumar jag- tror jag måste sova !

sådär, nu var onsdagen över och nu väntar torsdag,
ny dag. nya möjliheter. jobbade ikväll, det var chill
som fan faktist, humöret gör alla på så bra humör och
+ att min kåmpiz moa kom förbi med sin slav och spöade
skiten ur honom så han rammlade på magen så då fick jag
mig ett gott skratt faktist.
nå när jag kom hem var det duschen som skrek efter mig
så jag tog mig i kragen och duschade, efter det slände jag
alla hår produkter i håret (ni vill inte veta vad jag lägger i
mitt hår snälla rara) för dom som känner mig vet
att vid det här laget och efter alla hårsprays flaskor och dust it pudrar
borde jag fakitst vara flint redan nu. (okej så farligt är det väll inte)
nog talat om hår, det räcker för år och dar nu.

har kollat anna anka söker assistent. hahahahah jag tror jag dööööööäääär!
nu sleep. efter ha pratat om hår och anna anka blev min hjärna helt slut körd
nu behöver jag sömn för att orka vakna kl 7 imorgon. puss




snart står jag där igen. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0