what is time ?

kvällen tllbringades me trevligt folk. men påvägen hem så fyfan
va det blåste. men när jag väl kommit in genom dörren efter ha
halv sprungit genom skogen för jag varit rädd för bisamråttor så
gick ja direkt i bastun och bastade i säkert en timme. och nu sitter
jag här och ska väll rota nått att äta. jag vet dumt att äta efter kl 7
men va fan ska jag göra när min magen är ett tomt hål just nu ?

har ätit godis idag, och bulla så värre kan de väll inte bli. när det slutar
blåsa och vara dåligt väder så börjar jag jogga igen och då jävlar slutar
jag med onyttigheterna. ska pröva det där att inte ha nån speciell tidpunkt
att göra det. utan bara bestämma mig för att inte äta onyttigt. låter de inte bra?
vi får väll se om det funkar.

har kollat på lite dejting in the dark. och fyfan vad vi tjejer är heartbreakers,
alla killar ville träffa tjejen efter dom sett varanra i ljuset men alla tjejer gick
efter dom såg varandra. ytligt men jag håller med om att utseendet även är
en stor del. inte allt men en del. nej nu ska jag pysa för imorgon är det skola


nästan ett år sedan jag tog den här bilden. känns fan som igår!
va i h-vete helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0