world´s greatest !

varie gång jag känner mig deppig klickar jag in på bettans blogg
och läser det här. då vet man att man har nån, jag har dom, dom
finaste vännerna jag någonsin kunde önska mig. jag är lycklig

LERDIN.BLOGG.SE
jag har blivit mindre blyg och vågat ta för mig och det är nog allt tack
vare mina två guldtjejer, Lina och Sara. Visst, vi har bråkat och jag
tycker inte alltid att alla deras val är rätt men trots allt så är de dem jag
kan lita på. Jag har varit arg tillsammans med dem, jag har gråtit med dem
men främst har jag skrattat, åh så jag har skrattat med dom. De förstår mig
som ingen annan gjort tidigare. De har förgyllt mitt 2009, visst kände jag Sara
lite ytligt 2008 men 2009 var det år jag verkligen lärde känna henne.
De är mogna för sin ålder (mognare än mig emellanåt), men jag måste
nog förstå att de är unga, de vill leva livet (pensionärsvarning) Jag har börjat bli
lite lillgammal men om 87 dagar ska jag börja leva rövare!
Lina lärde jag känna just innan sommarlovet började och vår vänskap
utvecklades snabbt, ovanligt snabbt. Kanske för att vi är ganska likadana,
har varit med om mycket. Vad vet jag? Det enda jag vet är att jag älskar er girlz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0