yes, i can be a bitch

jävelmaister. jag är inte att leka med nej!
godkväll alla sötnosar och mindre sötnosar.
jag är inte arg jag är bara besviken. en sak jag
vill få fram till er.

iallafall. jobbade ikväll, kvällen gick upp och ner.
var och handlade med satu på ica och snackade skit
och sprang runt som idioter bland hyllorna, till slut fick
vi med oss allt och for tillbaka till station och packade upp
där var de väll en vanlig kväll. sen efter det for jag sara
dennis kenny och majso iväg till kenny för film. vi drog in
en soffa i kennys rum och det slutade med att dörren försvann(?)
kollade nån äcklig rabies film som jag inte enns vill prata om eller
inte enns kan prata om eftersom jag blundade typ hela filmen.
+ att jag höll för öronen. för vissa var den nog bra men inte min stil

och nu sitter jag här, och äter kiwi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0