http://www.nattstad.se/liinukka

har ändra mitt liv, min framtid och i mitt horoskop stod det att jag skulle
undvika att göra några förändringar. i andra fall hade jag fått panik och gjort
allt för att undvika att göra något ovanligt. men nej idag har jag bara gjort saker
jag inte skulle gjort, men so what i´m still a rockstar.

det jag vill komma fram till är att jag har en ny blogg där jag skriver exakt vad jag tänker
så vill ni inte veta det. så gå inte in på den, vill ni det. så är adressen http://www.nattstad.se/liinukka
varför ?
-är less, less på det vanliga, det tråkiga det som händer varie dag och jag vill ha nånstans
att skriva av mig som inte är på blogg.se eftersom jag känner mig för hemma här.
ni förstår inte. men det är för min skull jag gör det. men vet att mina åsikter delas med
några. kanske inte flera men några. eftersom det jag tycker är speciellt.

my way or no way




btw, kommer stanna här men inte lika mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0