kanske, kanske inte

take on me. ja det spelas i högtalarna och vet ni varför jag uppdaterar mer
än någonsin för jag har tråkigt och utråkad så jag kan börja lipa när som helst
har nån konstig period. skriver deppiga saker här i bloggen och bara surar
stakars mina vänner men dom står ut med mig och gör mig glad när dom får
chansen, det är äkta vänner det. vill bara ha fredag nu, äta kräftor och ha så
jävla kul tillsammans med alla. fan va nice fågelbajs.

dagarna bara springer fram och jag vet inte vad som händer ikväll med förhoppningsvis
något innan jag får frispel för vet ska jag göra annars när mitt inet inte vill sammarbeta
kanske leta mina nyklar kanske inte.. kanske gör det.  kanske går en extra lång sväng
kanske inte.. kanske gör det.  det är för många kanske.


snygg bild!!

Kommentarer
Postat av: julia

Awww vilka sweeetnoses :)

2010-08-11 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0