listalista

Du heter: Lina Brännström
Smeknamn: typ.. inget speciellt, vad folk känner för att kalla mig

Låt som när du är ledsen sörjer till: ingen aning..

Beroende av: badbad things

Vad tror folk om dig? ingen aning, fråga folket inte mig
Stämmer det? Det vet jag inte
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon typ

Hur imponerar man på dig? folk som står för den dom är
Brukar du skratta för dig själv? det har väll hänt

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "kommer du idag ? :)"

Var bor du? Grankullen

Trivs du där? Ja, men små less faktiskt

Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Massa saker..
Antal timmar sömn inatt: 12 typ..

Sov du ensam: Yes

Brukar du komma i tid: Oftast.
Hur känner du dig nu: åt helvette..

Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller beige

Vad tycker du om fötter: äckligt

Vad saknar du: rättare "vem saknar du"

Hade du en bra kväll igår: Nej, låg hemma hela kvällen och dog

Favorit dryck på morgonen: Kaffe.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Varierar.

Är du blyg? Nej det tycker jag inte.
Sysslar du med någon idrott: Nej. Inte just nu
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej inte kärlek..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: kissa, dra en runk, .. ja det där som alla säger

Är du nöjd med ditt liv: hm..

Är du bortskämd: Nej det är jag inte
Vad gör du i morgon: skolan förhoppningsvis

Vad är det värsta du vet? Falska människor som bara bryr sig om sig själva.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det tycker jag

Vad är det finaste du fått? 2 kg pez i present
En speciell dag du minns: hm.. ingen aning

Du samlar på: nothing

Vem ringer du när du är arg/ledsen: olof
När grät du senast: Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: RESARESARESA
Vill du gifta dig: ja nångång vill jag det
Vill du ha barn: ja

Är du musikalisk? Hahanej.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: nångång har man väll

Biter du på naglarna: Usch, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0