wakawakawakawaka.. waka

jag vill ha ; rostat bröd, oboy (?) en kanelbulle, en kaka, makaroner
lasagne, popcorn, pulvermos, en orginal hamburgare, riskakor, muffins
ja allt det där jag inte kan få, det stämmer. det man inte kan få vill man ha!

har just gjort nästan klart all dubbelbokföring i företagsekonomin, mamma berömde mig
hihi känns fan king att visa henne var skåpet ska stå och visar att jag kan om jag vill.
ska slå på ett avsnitt av mitt kära paradise hotel och bara softa med min blåvatten flaska från
öhrlings. så vacker den är här i lampskenet. poeten is here

nej men vafan ska jag säga, har så mycket att säga men orkar inte berätta tar det imorgon
och jaaaag vet lovat bilder hit och dit men jag är sjuk ju.. vill träna men det ska de fan bli
när jag är frisk och det lovar jag!  promenader, spinning, simmning, bodypump, sumba!
NU SKA FETTET BRIIIIINNNA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0