äntligen!

I går då, for ut och kollade julklappar med bea robin och jim.
Sen hämtade vi upp linda och alexandra och körde hem jim och
gick i massa affärer och kollade. fick lite ideer men ides inte börja
köpa när inte jeppe var med eftersom dom var till hans föräldrar.

Efter julklapps racet drog jag hem till jeppe och började med maten
potatisgratäng och lövbiff. Gott!
Sen efter ett tag framför tvn och ett tags vatten krig ringde bea och
sa att hon hämtar oss så vi gick ut och så for vi hem till dom.
käkade popcorn och glass och kollade snabba cash.
Sen fick jag skynda mig hit för att sova för jag skulle upp före 7 idag
men nu är jag upp och ska väll mot skolan snart en sista gång på flera
veckor. skönt,  ska nog dra en powernap senare också. bara för att jag kan.




olof berättade att man kan ta sovmorgon, så slipper man lyssna på
rektorn. vad faaaan !?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0