Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.







1-Jag tycker mer om popcorn än om chips och godis.
2-Mitt sämsta ämne i skolan är matte
3-Jag tittar alltid på topmodell och project runway efter skolan.           
4-När jag blir stressad börjar jag alltid gråta
5-Jag sover sällan hemma, ibland kan det ta flera månader
6-Jag har svårt att lite på folk, men när jag gör det litar jag på dom till 100%
7-trycker jag på snoze knappen kommer jag inte upp förän 12
8-jag älskar att fixa fester och se till att alla har roligt
9-Jag var singel i 3 år innan jag träffade jeppe
10-jag älskar att vara ute i stugor på både sommarn och vintern.
11-jag väntar alltid till sista stund med att börja med något.
12-Jag är jätte dålig på att diska, och kommer nog alltid vara det
13-jag fick mvg i bild i 9an genom att rita streck gubbar.
14-jag älskar att få människor att skratta
15-jag får aldrig slut på saker att prata om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0