önskelista

nu är det mycket snack om julklappar, och eftersom dom
flesta i min familj och sånt. läser här så tänkte jag slänga upp
önske listan här!



En kamera, som jag kan ha med mig till Thailand när vi åker dit.
Vill inte ha nån jätte dyr för jag vet att den kommer bli sandig och
äcklig. så därför önskar jag en billig kamera, som tex den här ovanför
kostar bara 990 kr från elgiganten.


Babyliss easy curl, less på att mitt hår går av när jag försöker locka med
min plattång eller nån dålig locktång. så nu vill jag ha den här. men den
har jag lovat jeppe att inte be nån annan köpa. så ingen får köpa den här.
undra vad han ska ge mig i julkapp ?


En vit tubhalsduk. mest för att jag inte äger någon fin halsduk, en rosa som
är sönder här och där och ser ut som den varit med i många år tionden.
så nu önskar jag mig en tubhalsduk som är vit så den passar till min mössa och vantar


Smink kan man ju aldrig få nog av, det vet alla tjejer. och vem vill inte ha
lite extra häftigt smink nu när nyår kommer.

Present kort är bra för mig, för om jag bara får pengar så slösar jag upp dom och inser
sen att jag inte köpt nått jag behöver, så nu vill jag ha present kort till h&m och gina.


Pengarpengarpengar. man kan aldrig få nog med pengar, speciellt inte
om man ska spendera 2 veckor i Thailand och sprätta pengar på snygga
väskor, drinkar och god mat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0