sjuksjuksjuk

hej på er !
kollade just igenom mina gamla blogg inlägg och insåg hur sjuk jag är.
asså sjuk på riktigt då, hatar höst/förvintern för jag åker alltid på värsta
förkylningen, efter den försvunnit kommer febern, när det blir kallt börjar
njurarna värka, jag äter tabletter det går bort men i samma veva kommer
feber tack vare det för allting går ur kroppen, efter det kommer förkylningen
tillbaka, och på den är febern. men om jag nu ska tänkt rätt och tänkt hur
det varit tidigare år så lyckas det alltid försvinna till julafton, några dagar innan
har jag nästan varje år legat i feber men poff borta. så hoppas det är samma
det här året så jag får vara frisk hela nästa halv år och kunna göra saker.

och en sak jag saknar, fixa mig. men så fort jag fixat mig, rinner ögonen och jag bir en zebra
mitt liv är besvärkligt, bajsbajsbajs.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0