godmorgon !

ja igår efter jag suttit och lodat mig vid datorer där uppe gick jag
ner för att jobba, men mlundarna jobbade så vi chillade typ och
for och handlade med emil, tacos och ansikts masker sen käkade alla
och sen vid 12 tiden började jag jenni fanny och ida basta och lägga
ansiktsmasker, sen stack jag hem rätt fort för jag var trött och sliten.
nå kom hem och somnade nästan framför datorn.

idag då, jo vaknat för kanske 1 timme sen. och ska snart ut med skotern!
måste bara tänka ut hur jag kommer bort med den från gården. aja det blir ..
som det blir.


jag vill ha min data tillbaka och min kamera, börjar bli miniless på
att sno andras bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0