happy friday!

hela den här fredan har varit awesome. tills jag kom hem
varför ska alla tankar hinna ikapp en när man är ensam ?

nej men började med skola och gjorde prov- gick skit men överlever!
for sedan med betty lilli och mackan och åt lunch på saygon (?) hur det nu
stavas vet jag inte. sen for vi till station jag satt där till 5 och for hem
ut en vända sen hem och så kom sara och dessie och hämta mig jag for
till station där vi spelade pingis idag igen, med min träningsvärk.. ajaj!
sen åt vi glass och spela gh! är orolig för olof så ska nog ringa sötungen
snart. skuldkänslor, i love her! men imorgon ska vi ha kul. vi brudar som
jag tycker så jätte mycket om, vi hörs senare.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0