jag som egentligen borde plugga!


OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN: Lina Ingrid Maria Brännström
FÖDD: 19 Juni 1993
BOR: haparanda
SMEKNAMN: ja, det finns ju en hel del.
INTRESSEN: umgås med vänner
SKOLA: tornedalsskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: ja
ÅNGRAT NÅGOT: ja
LJUGIT: ja
SVIKIT NÅGON: hoppas inte det
KÄNNT DIG SÄMST: ja
SKRATTAT: ja
VARIT SJUK: små sjuk
VARIT UTOMLANDS: finland ?
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: ja

KÄNSLOR

SKRATTAR DU OFTA: ja det gör jag. man ska vara glad!
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: stressad inför mitt företagsekonomi prov
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: konstigt
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: säkert funderat i min emo age
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: jaa det har jag väll

KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: nej
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Nej .
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: nej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: nej,
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: nej
OM JA, VEM: ..
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: nobody
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: nej eller ja.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja
VILKA SORTS KILLAR GILLAR DU: badboys hahaha
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: båda
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: längre heltklart! haha.

SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spelar ingen roll.

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: blond
ÖGON FÄRG: ska fan göra ett inlägg om endast mina ögon så får ni se hur less jag
är på att förklara färgen på dom varie gång :)
LÅNGT ELLER KORT HÅR: mellan
SNYGG ELLER FUL: inte snygg nej
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: finns alltid saker att ändra på
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: mm
ELLER TVÄRTOM?: haha, inte rakt åt mig. men man vet aldrig
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: har hört det nångång men haha herregud
HAR DU LÅNGA NAGLAR: sådär, beror på .
SMINKAR DU DIG: jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0