love

varie gång jag känner mig ledsen, eller sviken eller nått så går jag in
på lerdin.blogg.se för där blir jag happy och inser hur lyckligt lottad jag är!
vilka vänner jag har, dom är kingkingkingking. alla mina vänner ni vet vilka niär.

"Jag har träffat de mest fantastiska människorna under detta året,
en massa trevliga tjejer och killar. Folk som jag inte skulle träffat
om jag fortfarande varit vän med de jag var vän med då. Jag har blivit
mindre blyg och vågat ta för mig och det är nog allt tack vare mina två guldtjejer,
Lina och Sara. Visst, vi har bråkat och jag tycker inte alltid att alla deras val är
rätt men trots allt så är de dem jag kan lita på. Jag har varit arg tillsammans med dem,
jag har gråtit med dem men främst har jag skrattat, åh så jag har skrattat med dom.
De förstår mig som ingen annan gjort tidigare. De har förgyllt mitt 2009, visst kände jag
Sara lite ytligt 2008 men 2009 var det år jag verkligen lärde känna henne. De är mogna för
sin ålder (mognare än mig emellanåt), men jag måste
nog förstå att de är unga, de vill leva livet (pensionärsvarning)
Jag har börjat bli lite lillgammal men om 87 dagar ska jag börja leva rövare!
Lina lärde jag känna just innan sommarlovet började och vår vänskap
utvecklades snabbt, ovanligt snabbt. Kanske för att vi är ganska likadana,
har varit med om mycket. Vad vet jag? Det enda jag vet är att jag älskar er girlz!"


förlåt om jag tjatar men hoppas ni förstår för jag saknar henne !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0