no party for me.

ohlala alla sötnosar idag är det torsdag och snart
är den här dagen slut, skönt som fan för imorgon
är det fredag, mindre skönt med skoterkortsprov
imorgon eller jo rätt skönt , men är orolig tänk så
fejlar jag. otroligt sämst jag skulle känna mig. aj
har ont i hjärtat. på riktigt aj !

nå iallafall kvällen spenderades med sara hos dennis
och kollade klart en film vi börjat med sen mtv.
men först for vi till ica och köpte karra som fa-an !
mums. mamma sara lånade mig pengar. skuld;250 kr
och idag är inte bästa dagen att be om pengar i det här
huset eftersom min fader har varit duktig att skaffa sig
böter så han går runt och säger ärthjärna. sist det hände
fick vi höra om hur idiotiska snuten var i flera år så jag vet
vad som har att vänta. men det är smällar man får ta med min fader ;)
men nå är han king ändå. lärt sig nya ord ; tungt ovärt..

men iallafall imorgon fredag. ilovefredagar



JAG BARA ÄLSKAR HELGEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0