people changes

ett godnatt inlägg får jag väll smälla in. igår dog min data
blev ledsen och somnade. hade sorterat alla mappar och bilder
sådär perfekt så fick för mig att jag måste formatera om datan
och allt. men nu när jag kom hem blåste jag på batteriet och woops
nu gick den igång.

just skrivit en mindmap (utan slut.. :/) till min muntiga redovisning imorgon.

får väll säga till henne att jag har fiskminne eller nått. sen ska jag ännu plugga på

historian så kommer väll sitta här till 5 eller nått. men inte är jag bitter .. en aning kanske


kvällen spenderades på station med trevliga människor. spelade kort och jobbade.

pratade om att skomaten varit slut dom sista dagarna. tungt skit!

men ja det är smällar man får ta. helgen närmar sig även och jag har inga planer
så vi får se vart världen tar mig. en dag i taget ett steg i taget- det är väll så man säger?


nog saknar jag mitt gammla bruna (som man inte behöver färga utväxten) hår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0