Positivitet eller ?

hej alla söta och glada !
dagen började sådär halv bra eftersom jag kom in på lektionen och fick
reda på att jag hade ett omprov. fick 20 minuter på mig att plugga sen
gjorde jag det. men det gick fan bra och dagen var räddad 2 poäng ifrån vg!
nu sitter jag här och lodar mig sådär smått och skriver på min historia uppsats
jag och sara måste göra den nästa veckan och dom andra har till veckan efter
lovet på sig. men det är lungt vi har kul på lektion. har hunnit leka med photobooth
jag har hunnit bli blockad av en homokuppe och så har vi latjat runt och lekt
allmänt positiva eftersom det är så det ska vara.  nästa lektion har vi idrott
body pump på fysioteket. sådär inte alls nice att gå dit men det löser sig.

skönt med torsdag och imorgon har jag 2 prov.
provprovprovprovprovprovprovprov :)


du kan kalla mig för kissie. kissie bajs.

cooooooooooliing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0