stop playing games

sitter hemma nu, småsjuk känner jag mig men håller tummarna
att jag inte mår såhär imorgon för ovanligtvis känner jag mig taggad
på skolan. vet inte varför, nog för jag för tillfället har extremt svårt
att koncentrera mig på det men endå. det behöver inte alltid kännas
som en pain in the as. kanske för det här är näst sista veckan innan thai.
jag och my friend på beatchen. det enda som fattas är bettan!
bill bull & måns. resten är pella svanslös jämnfört med oss nej sluta skuma

var iallafall och kollade film hemma hos dennis ikväll. där var vi rätt många
faktist, men sen fick jag sjuts hem för som sagt känner jag mitt inte på topp
kollade dirty dancing. och gud säger jag bara sista scenen. i´m in love ! haha
nej nu ska jag tvätta bort sminket och slå på nån film för jag ska drömma mig
bort. långt bort från den här hålan där man inte vet vad fan folk tänker med,
tänker inte på att dom har nått men enda ska hålla på som dom gör. nej usch!

förlåt inga känslor i bloggen härdan efter, den får man bara skit för.

inga billder nu heller bara ett stort utropstecken : !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0