svenska- eller vad var det för språk ?

skoldag med tråkiga lektion = många blogginlägg och ganska tråkiga sådana.
men vafan skajag annars göra när det är en film på nått random språk jag inte kan
ish bla fasj. ska vi kalla det här för svenska lektion ? medeltiden.  - korpen flyger ?
efter det här lektionen har jag ett prov att skriva sen är jag fan klar för idag, skönt !
dagen har varit king ändå. och tungt king att min kusin fixade mig sjuts till skolan.
men ja det är väll det äldre kusiner är till för, nej skoja bara :) haha
efter skolan är det station och kaffe som gäller, blir nog att köpa mat där eftersom
mamma och pappa skulle vara borta till sent idag tror jag. så ska jag sitta där sen
tror jag det skulle bli movie hos dessie idag. bara inte mongosarna blir lika hyper somigår !


nya livet har börjat bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0