the hardest word

och så var min data död igen. och dom på gr it fan dom drar ut batteriet och
sätter in det igen dom säger att den ska starta den gör det men efter 10 minuter
så slår den av igen. små less efter att ordnat alla bilder, skulle lägga in dom på nån
sån där sticka så dom inte försvinner men nej det hann jag inte.

ligger nu i sängen med min systers data på magen. väntar på msn spel!
på tal om min syster kan jag inte fatta att jag snart ska träffa henne igen
och när hon kommer tillbaka hit hem ska vi fan börja umgås på riktigt
vare sig hon vill eller inte för jag har insett hur mycket hon betyder för mig!
jag ringer henne ibland mitt i natten (hos henne) när jag är ledsen och hon
svarar och låtsas att hon är hur pigg som helst bara för jag ska få prata med nån
vem gör sånt, hur king är inte det ? - i miss her


imorgon är det rock karusellen på station, kom förbi för fa-an !
börjar bli lite långtråkigt med samma gamla folk, kan jag erkänna
men ja. skola först sen ska jag springa till mamma , hämta pengar för
att sedan bege mig mot platina för att klippa av mig håret och bli flint
vi får se hur det går .. men puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0