tråkigt på svenskan- gör en lista

1. Vad är ditt mellan-namn? Ingrid Maria
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? har inte tänk på det
3. Är du i ett förhållande nu? nej
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? ..
5. Får man fråga varför det tog slut? med ?
6. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja
7. Vem var du tillsammans med sist? tillsammans på riktigt ? gurra
8. Vem vet mest om dig? jag själv
9. Vad gör du på fredagskvällar? umgås med vänner, eller festar
10. Bästa filmen du någonsin har sett? hm. har sett typ 70 filmer under jullovet xD så vet inte
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? mm
12. Har du någonsin varit full? Ja
13. Har du testat droger? nej
14. Röker du? ja
15. Snusar du? Nej
16. Saknar du någon just nu? ja
17. Hur mår du idag? som vanligt
18. Hur många tabletter tar du dagligen? beror på
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? pratade om vad som hänt kvällen 31/1
20. Bästa minnet från sommaren? gud det finns många. måste vara dagarna med dom fina ute på öarna
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? finland? innan det turkiet
22. När var du där? igår, men annars i augusti
23. Är du rasist? HAHAH nej
24. Har du helt svenskt ursprung? Ja
25. Om nej, vart kommer du ifrån? ..
26. Föredrar du svenska eller utlänska tjejer/killar? spelar vell ingen roll :)
27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja!
28. Sköter du skolan? Ja, när jag väl
29. Vad hade du för betyg förra terminen? minns inte xD
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - MVG
31. Vilket ämne var det? huh vet inte
32. Har du fått ig på ett prov? - ja
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej
34. Anser du dig vara intelligent? självklart
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? hittls, sommaren 2009
36. Vilken va den värsta tiden då? just nu typ.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja
39. Har du haft sömnproblem? ja
40. Hur ofta gråter du? Typ ibland
41. Vad gör du när du mår dåligt? Är tyst
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? olof
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? hahanej
44. Vilken klass går du i nu? Sp1
45. Vilken skola? Tornedalsskolan
46. Har du varit otrogen någon gång? jag räknar det inte som otrohet men..
47. Har någon varit otrogen mot dig? inte vad jag vet
48. Är du stolt över dig själv? ja, eller vetinte
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? jag bryr mig.
50. Vad får du ofta komplimanger för? olika
51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja, behöver bara slänga ur mig nått utan att tänka så..
52. Cider eller öl? öl
53. Har du några talanger? haha inte vad jag vet
54. Vet du om någon är kär i dig? nej inte vad jag vet
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? hanna är bäst!
56. Vad står det i ditt senaste sms?kom på lektionen annars får ni frånvaro - av stina
57. Hur lång är du? 168
58. Hur mycket väger du? har inte vägt mig sen 7an
59. Vilken storlek har du på kläderna? Beror på affär till affär?
60. Har du svarat ärligt? så gått jag kan


spola fram tiden, eller nej spola bak. men pausa fan inte här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0