det händer inte mig!

vaknade imorse och kände mig lite små sjuk och varnade mamma att jag
kanske ringer under dagen och ber henne slänga hem mig, men jag klarade
av dagen. men nu ikväll, fifan har inte mått bra. typ ont i hela kroppen och
fryser. slängt i mig en risifrutti och ska snart eller nej ska nu efter detta inlägg
lägga mig i sängen och hoppas jag vaknar upp och måt bättre imorgon för fifan
jag har inte tid att bli sjuk!

iallafall så spenderades kvällen på station med massor med underbarlingar
helt suveränt, fast jag varit grinig men i have my reason. blir så när jag blir sick..
nå suttit nyss och kollat skotrar med mamma. hon kollar hur långt dom gott och
längden på skotern + priset. mendans jag kollar lite mer på.. heh ni vet nog vad :)

iallafall så efter station, ringde jag olof men kom på att hon glömt mobilen i salmis
så jag slog moas nummer som just skulle till duschen så såg jag kinkkus nummer
där på displayen och ringde henne. trevligt faktist att prata lite med henne. ett tag sen

nej ska sluta skriva ska sluta nu, för idag!
jag skriver för min skull inte för någon annans :)
puss


dom bästa jag har, jag älskar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0