godnatt lördag

trött, men tur som fan att man får sova ut imorgon. en sista gång innan verkligheten
hinner i kapp en och att sova bort en hel dag mitt i veckan är helt utom planerna.
känner mig smått sjuk men det har jag gjort ända sedan nyårafton så det är väll bara
att bita ihop, ska nog ta en iprem innan jag går och lägger mig så jag kan somna.
ikväll kollade vi iallafall film hos huhtas, äntligen nån film jag tyckte om. först en komedi
som jag inte minns namnet på sen the proposal. har redan sett den men den är fan bra!
nu då, jo sitter här och försöker driva tiden men vet inte varför, är det inte lättast att
gå och lägga sig. nej inte när man heter lina, jag ska alltid ta den svåraste vägen. alltid!

hade en jätte nice kväll på torsdag- kan jag lungt säga och om ni vill ha bilder så finns dom
som vanligt på papparatinas papparatzi fotografs blogg- saravirtanen.blogg.se


ett år mellan bilderna. och nu är frågan ska jag ta och våga färga mitt hår

mörkt eller ska jag låta det vara ljust. eller ska jag ha mitt emellan eller vad!

(jag vet snyggaste bilderna ever men dom är exakt ett år mellan varandra)


nå vi får höras bättre imorgon, för nu ska jag leka lodis ett tag till och sen sova !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nee de ska vara ljust !!!

2010-01-15 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0