han är som han är min far

vi satt och diskuterade vad vi skulle göra i thailand och jag utbrast
-jag ska köpa lösögonfransar
och när vi var i thailand för 2 år sen så la jag och hanna lögnaglar som
ramlade av innan vi hunnit till hotellet så pappa som ska leka rolig sa
-nej gud nej det kommer bli som . svich svich prutt iusch
och gjorde nå konstiga saker framför ögonen. och jag försökte lugna honom
med att dom var inne i ett packet och herregud hans ögon blev som jordklot och han sa chokat
- HELVETTE UNGE SKA DU HA PACKET MED FJOLLFRANSAR PÅ ÖGONEN. SÅ ÄR DU INTE MIN DOTTER!

det är min far. ni kanske inte förstår humorn där, men ni som känner min pappa knows..
och hanna du förstår om någon när du läser.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha klockren:D sa typiskt varan fader

2010-01-22 @ 10:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0