like you want

hemma nu efter en helt okej kväll, egentligen en kväll då jag skulle sitta
hemma och läsa på min bok som skulle vara utläst till idag men fick till
torsdag på mig, men får se till att läsa ut den imorgon eller nåndag här.

iallafall så kom jag hem efter skolan och käkade och satte mig framför tvn
men ringde sen sara och mötte henne fredde dennis och olli på station
vi for till jourlivs och sen till huhtas där anteoch jenni redan var. och dm & matti kom sen
la på filmen taken som ante gnällt om hela jullovet och
vi tyckte att det var hans tur att välja film efter vi har valt dom senaste
70 filmerna jag vet det låter mycket men vi har väll helt enkelt inte mycket

till liv, iallafall efter vi kollat film så körde dennis hem mig sara och jenni och nu ruttnar jag
sönder här och väntar på att sara ska uppdatera sin blogg!
dagens happening!

imorgon tema dag i skolan, inget jag ser fram emot precis men det löser sig alltid.
jag vill duscha men att gå in i duschen nu är inget man ser fram emot efter som man
fan fryser fast i golvet om man går in där, men antingen tar jag den risken nu eller så
väntar jag till imorgon och slår på bastun. ja vi får se vad jag väljer men nu ska jag se
vad facebook och msn har att bjuda på!
ha det nice

57 dagar kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0