say what you want

sitter i skolan i fiket med sara och alla andra slutar typ nu men vi ska gå på
matten idag istället för på fredag så slutar vi tidgare då plus att vi slutar tidigare idag
för vi inte har nå idrott för vi var på en föreläsning (som vi inte var på egentligen)
gjort en redovisnig på engelskan om boken nu och det gick väll sådär ganska bra.
jag sköter skolan fast det kanske inte märks i bloggen men är så extremt skolless
så för att vara såhär skolless så sköter jag den bra. ikväll då jo säkert station jo där
kommer ni hitta mig, och efter skolan också för jag är sugen på kaffe.

en person i våran klass älskar prov, och inte vi så det är dålig kombination!
vad mer, två matte letkioner på en dag. nej gillas inte men det är smällar man
får ta. pratat med hanna , hon verkar ha det bra och jobbar sådär nice också!
ne men nu har jag inte tid med det här nu ska jag nöta facebook sen om 20 min
börjar jag , puss !


sliten lina som jobbar på staiton lanet . finfint

och så var det hårmodevisning

och en 13 årig lina som åker rutchkana på granis


det var allt jag hade för den här gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0