skit ner dig:)

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
-jag sprang runt kvartert med stora utebyxor och grävde kojor med frida och julia.
åkte skidor runt kvartert för att sedan gnälla att vi hade ont i fötterna och få oboy av
fridas mamma.

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
- Jag gick i nian, tog det lungt eller så inte. men jag skötte skolan och ja jag gjorde väll inget

FEM SNACKS DU GILLAR
- godis chips popcorn osv.

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
- i gotta feeling
- lilla snigel
- blinka lilla sjärna
- imse vimse spindel
- ja må han/hon leva
(jag är inte sån som lär mig låtar utantill)

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
- skulle resa!
- Shoppat
- vara tungt lycklig
- Sparat
- göra typ vad jag känner för :)

FEM DÅLIGA VANOR
- Jag har svårt att bli för arg på människor.
- Ibland tänker jag för positivt
- Jag täcker för mycket
- Jag litar på folk jag inte borde lita på
- jag öppnar mig för människor jag inte borde göra det för.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
- vara med dom jag tycker bäst om
- göra bra ifrån mig
- resa
-shoppa
- musik

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
- ?
- ?
- ?
-?
-?


FAVORITLEKSAKER
när jag var liten ? bilar helt klart

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN
alla som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0