whats up?

efter allt tjat och jag som inte visste hur man gjorde grejade jag det
tack ante. texten är alltså större som ni kanske redan märkt.
nu kanske ni till och med kan läsa det jag skriver och slipper därför
kolla på gamla bilder för min kamera är sönder. men ska bara hitta
minneskortet så ska min kamera utan display ut på äventyr och det
kan jag lova er. lite om förr när man tog med typ engångs kameror
och fick se bilderna efter framkallningen. - det är fan spännande.

kvällen spenaderades. jo vart då ? - rätt svart blir station
vi spelade bingo men jag vann ingeting och då bestämde jag mig för att de sög.
jag köpte ett muffins. jag spelade kort och gh och umgicks med trevliga folk.
sen gick jag hem och mina ögonfransar frös fast i varndra och jag såg
typ bara is. haha tungt häftigt ! men inte så varmt. men kom hem och då blev
det varmare för jag hoppa in i bastun. eller inte hoppade jag gick. och
nu ligger jag här och ska snart, alldeles snart sova !

imorgon är det lei, vilka taggar med oss ? vilka är på ?
ska åka med sara på lördag och ja mer vet jag inte just nu

2006                                                                      2010

bara jag ska tycker det är häftigt att jämnföra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0