borde börja packa..

godkväll på er. ska börja packa nu på riktigt för asså
har små panik nu. har inte packat någonting, väskan gapar
tom. eller vänta lite nu.. vart fan är min väska. oj i stugan!
får leta reda på en ny, kläderna jag ska ha med mig imorgon
hänger på tork brevid mig. nödlösning pga åska och spöregn.
jag börjar jobba halv 10. ska jobba till halv 5 och klockan 5
drar vi iväg mot huvudstaden. okej inte mycket att packa men
jag är alltid en sån som glömmer massa saker om jag inte börjar
i tid. men hur ska man hinna i tid, om man bestämmer det samma dag?

det kommer bli en lång natt..
förlåt moa men bilder kommer imorgon i bilen. får jag tror det är då vi hörs igen.
så paskaperse ja minihomo nyt me lehten. haista paska. heippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0