fck vad det är tråkigt ..

sitter här trött efter bara några timmars sömn och mätt efter
mina två mackor och ska ta mig vidare till sängen och sova.
känns bittert att vara hemma, vill bo nånstans där man kan gå ut
och det alltid finns folk ut. jag vill ha storstad, när jag flyttar ska
jag ta med mig alla mina vänner i en bur, för jag älskar dom så mycket.
så ska jag mata dom som små hamstrar. vilken framtidsplan

imorgon är det upp till jobbet igen och genomföra samma dag som idag
allvarligt så vill jag bara härifrån. men misstolka mig inte mina vänner, jag
vill inte bort från er. jag vill bort från haparanda, för jag vill lägga allting bakom mig
har aldrig tyckt om stockholm men jag älskade det när vi var där för jag
tänkte inte på vad happis folket tyckte om mig, jag levde i nuet men nu
är jag back in buisness. men vi ska inte deppa utan jag har mina närmsta som
jag vet aldrig skulle sticka kniven i ryggen på mig.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0