huvudstaden nästa.

nu undrar ni säkert hur fan vi kommit på att åka till stockholm.
jo vi ska åka bil dit ner, och vi åker klockan 5 dirr när jag slutat
jobba. och allting var klar bestämt idag. det är ännu inte hundra på
vilka som ska med. och vi har inte bokat någon hyrbil men vi har hittat
en i luleå. så emil och limpan kör oss dit iallafall. alla kläder jag tvättat
är fortfarande blöta så kommer ha en halvtimme på mig efter jobbet att
packa färdigt väskan innan vi sticker iväg. glömde ladda datan i natt så
jag hoppas den laddas medans jag är på jobbet vilket jag tror att den gör.
nej nu ska jag fixa håret sen vänta på olof. för om 20 minuter är det jobb


den fina pilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0