i´m solo

jag har fått en ny idol, ana gina. så jävla roliga klipp
i början kolla jag bara fan va korkad men sen, haha!

nej men har varit ute och prommat nu, dubbla svängar så
jag slipper gå på lördag kväll då jag ska festa och söndag morgon
då jag ska ligga hemma och må som man ska göra.

va ska man säga, blablabla. asså allvarligt hur kul är det här egentligen
just nu skriver jag inte för mig själv som jag annars brukar för jag har
ingen lust utan jag skriver för er som läser och jag har ingen aning om
vilka ni är, och ni är faktist några stycken så om bara någon skulle
kunna typ skriva ; jag läser.  jag brukar göra det om någon frågar på
sin blogg förjag vet att det känns som ett skott i pannan, eller nej men
nästan. smalbenet ? äh nu överdriver jag kanske som när man slår armbågen.

fan va jag skumar, det måste jag börja med oftare. det är kul att skuma
skum skum skumpa. ett två tre fanta och rose. -haha vilket skämt!
yksi kaksi kolme absolut vodka och sprite.- true story.
eller va fan snackar jag om, jag kan inte enns dricka spit utan att somna
i toastolen. nej nu får det vara slut skumat för nu kom syster så jag vågar
gå och duscha för jag stinker värre änn omklädningsrummen på kuben.

GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0