my day

och dagen då ?
jo vaknade tidigt för att vara jag, redan vid 11 tiden ringde bettan
och frågade vad jag gjorde. for med henne till stranden och satt vid
strandkisoken. efter det blev det volleyboll men det började spöregna
så vi gömde oss under det lilla taket som fanns för att slippa bli blöta
men försent, vi var dygnsura! sen for vi och förde hem sandra och for till köpan
och tro det eller ej så for bettan hem därifrån utan nått, alltså hon
köpte ingenting alls. jag är chokad jag är helt omtumlad!

for efter det tillbaka till stranden och chillade med dom andra, men då kom min
mami och hämtade mig så sprang vi runt på ica och handlade. kom hem och slängde
en ost och skinkpaj i mikron och promenerade sen med majso och mötte julle och
carro och for till stranden där vi mötte alla andra och spelade volleyboll men vädret
var skit och jag hade ingen alls lust att spela så det blev tidigt hem eftersom det verkade
som om flesta känner samma sak som mig.

shit, vad fan är klockan ? datan visar 00:37 och mobilen 01:37 nu är jag förvirrad!
-okej fick reda på att den bara var 00:37, hoh nästan hjärtattack där ett tag!


visst sa jag att det var fint väder ?

volleyboll var det ja !

min fina vän som ska försinna från denna staden.
just på denna bild inte lika vacker ;)

people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0