"väck mig när du vaknar"

varför gör jag såhär, samma visa varie natt..
sätter mig vid datorn när jag kommer hem, tänker bara kika igenom
fb och dom viktigaste bloggarna. jag hämtar en bit vatten melon
och juice tetran och slår på datorn. jag undviker klockan och ser att
det redan gått en timme. jag försöker övertala mig att gå och lägga mig
men fortsätter glo på skärmen och kollar absolut inte ner i högra hörnet.
en efter en loggar alla ut. jag börjar fundera, varför ? vart försvinner alla?
sen kollar jag på klockan och inser att jag kommer sova bort ännu en dag..

efter att ha insett det, klickar jag upp yr.no och kollar vädret, regn på förmiddagen.
klickar mig samtidigt vidare och kollar på vädret i helg. ångrar mig snabbt för där
jag har just framkallat nattens mardrömmar, regn och molningt ? kollar vädret i
umeå, luleå och övertorneå. jag ska nog fundera på en tripp. umeå ser lovande ut.
någon som är sugen?

godnatt

Kommentarer
Postat av: f

lav u 2 :)

2010-07-05 @ 13:03:40
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0