varför sover alla ?

jag vill ringa olof för jag ska gå ut på en nattis
men hon har gått och lagt sig. vill ringa sara elr betty men
dom ligger hemma och sover med sina boys. vill väcka
hanna men hon jobbar imorgon, vill kramas med mina hund
men han är i stugan.

är sällskapsjuk. sitter och försöker prata med sebbe men han har en
dålig dag så orkar inte ringa honom heller. tänk att det gått två år sedan
jag första gången träffade den människan. jag stör mig fortfarade lika mycket
på honom som jag gjorde första gången han skrev till mig men fortfarande
är han en nära vän. sjukt sjukt sjukt sjukt. men vi är sjuka så ..

nej nu börjar de gå överstyr. tar upp telefonkatalogen och ringer
första bästa. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0