vi lyxade

imorgon eller idag kanske man säger nu eftersom klockan paserat midnatt
så åker vi hem mot mumindalen där man kan prata som en haparandabo och
folk förstår vad man säger. lite sorligt faktist när folk frågar ursäkta och kommer
fram och pratar engelska med oss för dom tycker vi låter som finnnar.
men vad ska man göra, vi kommer ifrån haparanda.

dm tycker jag stavar dåligt, men i dont care för jag kan läsa det jag skriver.:)

iallafall, så middagen var mysig. vi käkade på en restaurang som heter london och
det var fin mat. men priserna var lite högre änn 2kr nudelpaket på ica.
men fint sällskap och sånt gjorde middagen värd varenda öre, jag och bettan
lyxade till och med till det med att dela en efterätt.

men nu ska jag nog gå och baua,sova,ta en nap, sleepa,dejta johnblund.
men jag ska göra det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0