får jag ta en tårtbit till ?

det känns som min hals är ett machmallow som
man grillat och det har blivit klippigt inuti och hårt
utanpå. gud vilken förklarning jag körde där.

ligger och tittar ut igenom fönstert igen, det är samma
himmel nu som det var förra sommaren när vi satt ute
på rampen. det ser ut som rök fast det är moln.
gud vad vi ska sitta där i sommar.

shit the same för nu är jag arig, sara kommer missa min birthday
okej hon ska latja med helge och tina och det vill jag också.
men jag får väll spara en bit tårta till henne eller nått sen kan vi
ju ha kalas med massa pez för hon och jag delar den kärleken
till dom godisarna. nå betz och dom andra får support me.

men nu får jag väll skriva grattis moa och dennis som fyller år idag
och kalle anka. eller oj som fyllde år igår men jag är inte seg.

nej nu skumar jag bara för jag är jävligt trött och sjuk men imorgon
ska jag nog chilla, sen ska jag nog chilla sen tror jag det blir att chilla.


min baby


Kommentarer
Postat av: sara

och du sparar fan en bit cake åt mig, annars blir jag satans sssyyyyr! ;) haha. SOMMAR KOM HIT NYYYY! :D:D:D:D:D:D:D

2010-06-10 @ 20:55:51
URL: http://saravirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0