flottränning och farväl

maten var god, och sällskapet också.
efter det for vi till koumenhuset och hämtade en skattebalnkett
och sedan trampade jag och olof mot staiton för att kolla wildkids.
fler folk kom och det pratades massor. kollade resor med olof och
vi hittade en hyffsat billig resa till turkiet den 17 augusti. så det blir
nog det. vill egentligen boka på en gång så ikväll kanske resan är
bokad. nobody knows! iallafall så ikväll är det flottränning som står
på schemat men station, säga hejdå till satu som agerat som extra
mamma för oss alla under ett år och betyder otroligt mycket för mig!
kommer sakna henne jätte mycket, så är beredd på tårar ikväll då.

men nu ska jag byta om till lite andra kläder sen bege mig ut igen
ha en bra kväll så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0