fly baby fly

livet leker för mig just nu känner jag, jag orkar till och med
ställa mig upp och öppna rull gardinerna nu. och få in lite ljus.
inte solljus som är lite tråkigt men det är endå ljust. när jag gick
på lördag ganska sent. la jag faktist märke till att det kommer vara
så här nu i flera månader framöver, det kommer vara ljust!

for iallafall vid 2 tiden mot station och mötte folket där, sen gick vi
mot granis lekparken för att spela kubb. spelade en match och ja
jag förlorade så ni ska gissa om jag är glad nu. nej

iallafall så pratade jag lite med jenny om göteborg som mest troligt
blir av den 21 juni. perfekt då jag just fyllt år så det blir pengar att
önska sig i present då.

kvällen får jag se var den tar mig, kanske till en grillkåta eller kanske till
marielund. i will se

men ha de bra så länge då och nu ska jag ta självmord för att jag inte hittar
min kabel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0