Lina hon är glad

sommarlov solen lyser skönt, sommarlov gräser är så grönt.
har ingen feeling alls för sommarlov men nu när party står på
schemat så är jag självklart the feelingguden.

skolavslutningen i skolan var fin, fina sånger och låtar sen begav vi oss
till kyrkan där vi råkade hamna på fel skolavslutning. så vi begav oss till
gränsskolans gård för att krama alla fina. ja just de nånstans där innan fick
jag mina betyg som jag var nöjd med faktist. iallafall for efteråt och käkade
på frasses och njöt av sommarlovet(?) som inte känns som ett sommarlov
sen drog vi till station, planerade lite inför kvällen och kollade sean banan.

nu ska jag väll fortsätta noppa ögonbrynen lite här sen får vi se vart dagen tar
mig. men ska lägga ett inlägg med massor av bilder iallafall. sen senare i promes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0