never talk again

guddag.
sitter och tittar på reklam, med en tallrik med en persika på. king
dagen då.. jo kom hem från santa efter ha lodat med filmer och
massa fetmat hela morgonen. drog med sara och betty ut och köpte
glass och sedan for vi till mlund och hälsade på folket där, satt där och
umgick sen blev det middag på max. efter det for jag hem satt och lodade
sen for jag till stranden, inspekterade strandkiosken med sandra thilda och
alla andra, sen kom vi på en ide att vi skulle spela volleyboll. några samtal
senare så stod vi på planen och laddade till tusen och en halv!

sen när vi spelat klart for jag ut och åkte bil med terran och erre en sväng och
nu är jag hemma och lodar för mig själv .. och reklamen.


börjar verkligen klia i resefingrarna nu.
tyvärr var jag inte med och åkte med alla andra där för jag var
otroligt bakis. enda gången jag var det faktist där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0