skin skin som den sol du är

vad tänkte jag ?
tänkte jag överhuvudtaget ?
min fina blogg har förvandas till ett rosamoln på mindre änn
en kvart. vips så hände det bara och hela bloggen blev faktist mig.
det blev lite mer jag. jag är inte svart och vit, jag är jag. no shit ?
nej men tror jag ska ha det här nu ett tag i sommar för att få lite
mer feeling änn bara svart och vit. jo så får det bli men nu ska jag
sova. imorgon är det lunch med klassen på leilani så det kommer bli
fint. sen är det bara chilla. på onsdag hämtas betygen sen är det fest.
sommarfeelingen kommer krypande.
.. och jag har fågelbajs på mitt fönster. så snabbt gick det. nyss var det
rent nu är det prickigt. vita prickar på mitt fönster. nej jag drar ner
rullgardinerna och hoppas mamma märker det imorgon på väg till jobbet
så får hon en trevlig sysselsättning i morgonkväll.
är det bara jag som älskar att fortfarande bo hemma eller ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0