sluta deppa lina !!

idag har jag gråtit, mer änn någonsin förr jag vet inte men
fan jag bara gråter. har varit rädd att jag sagt nått, eller gjort nått
att jag varit några minuter ifrån att förlora en vän.
just nu mår jag illa. vet inte vad det berorpå men ska jag väll vila ett
tag. försöka, blev inte många timmars sömn i natt.

imorgon är det midsommar, ska jag fira iallafall på ett eller annat sätt
ska fan tälta på storkajen typ, ensam eller nått åh nej det här blev inget
lina inlägg, mina inlägg brukar vara glada. flummiga som jag är, jag kan
erkänna jag har mina dåliga dagar, men visar det sällan. varför inte sprida
lite glädje. älskar att vara flamsig för en aniledning , man får människor att
skratta. skratta med mig, eller skratta åt mig. bara ni skrattar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0