välkommen till familjen Brännström

här sover vi

ljusare hår, men dagen har varit mörk.
kanske för mina ögonlok automatiskt åkt igen en gång per
minut. den har varit slitet. ni kanske märket att jag behöver
lov. ja jag ska vara som alla andra och säga det jag med
jag är skoltrött och behöver sommarlov. jag behöver sova
vila upp mig, tänka på annat änn prov. leva lite, bara andas

men annars har dagen varit fin (det jag sett resterande sekunder
av min minut) vaknade till när brandlarmet börja skricka på station.
vissa kunde inte se skillnaden mellan en ljusknapp och en sån där
man lägger igång brand alarmet med. lyckat men nej.

nu ska jag vila mina ögon. imorgon är det mys.. fredagsmys


douglas och hanna efter en hård utekväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0