vänta nu.. hur hände det här ?

hallådär mina damer på mina herrar.
jag var ute, hade det jätte kul och vips så kom jag på
eller nej jag har inte kommit på nått, min mamma kom på
att nu lina, nu ska du fara hem. tänkte sova i en mysig stuga
men åkte istället hem till mitt hus, min säng och till min gata
där min granne just nu har fest, ganska bra; slipper spela musik
för jag hör ända hit, walking to meeeeemphis ...lalala

okej från och med nu ska jag skriva glada inlägg som fan,
men nu ska jag sova för imorgon hoppar jag på bussen klockan2
för att bege mig ännu mer norrut i vårat avlånga land.

jag bara älskar att äta pez


villl tillbaka till sol, värme och leva loppan på uteställen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0