EFTERLYSES:BETTY !

sitter i skolan nu, har egentligen prov nu men har inte pluggat
så kan tyvärr inte göra det nu. fan efter påsklovet är det ny start
skärpning, dags att börja sköta skolan. och så ska vi ju välja inriktning
till 2an. ska välja ekonomi..tror jag! fan vet inte.

imorgon är det torsdag, då ska vi på skotercross och röjja!
vi brudar. jag sara betty dessie och olivia.
vi ska dunka fjortis dunk hela vägen och dricka häxblandningar
vilket liv, vilket underbart liv. haha nej driver.

men nu ska jag.. göra nått vettigt av mitt liv. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte jag där längst bak , full like a kastrull som vanligt? xD haha

2010-04-03 @ 16:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0