flitig bloggare ? - koh lanta har inget liv !

sara och jag ser ut som hilosmakkara. som legar over elden for lange
och blivit sprukliga. yes vi har borjat flagna. sa vi har varit deppiga hela
dagen men nu ar det kvall sa vi ar glada for nu ar det inte manga timmar till
vi drar till phiphi. vi kom pa idag att man tanker for mycket nar man ar nykter.
alltsa det kan lata konstigt men vi ar nu pa ett stalle dar det ar normalt for allt
att stanga nar vi i aonang oftast gick ut och kakade innan vi drog pa bar. assa
det var lite omstallt. sa tankarna har flodat. men jag har fixat det pa mitt satt
idag har jag tex tankt pa hur manga ganger en fisk IGENTLIGEN bitit mig i roven
utan att jag vetat det. enligt min vetskap har det hant en gang men sakert fler.
typ naffsat. sen har jag funderat pa hur manga krabbor jag dodat och om krabb
familjen kommer kaka upp mig. ja allt for att inte bli depprimerad mitt i allt.
jag svar , i det har tysta stamningen kan det fan handa. vi funderar pa att bli emo.

haha pa varat hotell finns det en familj. dom typ behandlar sin unge som en hund.
stakars.

nej nu ska jag sluta skuma pa bara for att skriva for att fa tiden ga.
ska nog mot bungalown och dra pa mig natt annat for att sen inta MAT!
olof las: vi bara ater och ater !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0